خشم یا fury عنوان فیلمی با محوریت جنگ جهانی دوم به کارگردانی دیوید آیر است . در این فیلم ستارگانی نظیر بردپیت ، شایان لباف ، جان برنثال و… هنرنمائی میکنند . شاید معروف ترین قطعه از موسیقی متن این فیلم را بتوان Emma دانست ، در زمانی که آواره های ساختمان بر روی بدن بیجان دختری ریخته است.

شما میتوانید موسیقی متن این فیلم را به صورت کامل در دو کیفیت 320 و 128، به طور کامل و تکی از ریتما دریافت کنید.

درصورتی که میخواهید از لینک غیر مستقیم استفاده کنید و نمیدانید چگونه فایل را دریافت کنید این آموزش را مشاهده کنید:

آموزش دانلود از طریق لینک غیر مستقیم

نکته: لطفا پیش از دانلود فیل*ترشکن خود را خاموش کنید. به دلیل محدودیت های میزبان سرور، ممکن است دانلود با آی پی خارجی با اختلال روبرو شود.

  1. Sadegh83 گفت:

    از فیلمه خوشم نیومد خیلی ولی اهنگشخوبه

  2. |~Ali~B| گفت:

    آهنگای سایت کمه لطفا اونجرز و آهنگای بیلی هم بذارید. رپم بذاری خوبه

    • َAdmin گفت:

      دوست عزیز مرسی از اینکه نظرت رو با ما درمیون گذاشتی . همونطور که در قسمت درباره ریتما هم ذکر شده ، ریتما پلتفرم دانلود موسیقی متنه ، یعنی صرفا موسیقی متن فیلم و انیمیشن های ارزشی و مهم قرار داده میشه برای علاقه مند ها و در این بین آثار خوب سینما هم معرفی میشه . بنابراین صرفا در صورتی آهنگ باکلام تو هر سبکی منتشر میشه که جزو موسیقی متن اثر باشه مثل موزیک تراویس اسکات از فیلم تنت که میتونید از اینجا مشاهده کنید : موسیقی متن Tenet . درباره کم بودن موسیقی های آرشیو سایت ، همونطور که در نوار اعلان بالای سایت ذکر شده ، سایت درحال تکمیل آرشیوه و بزودی آثار ارزشمند بیشتری در ریتما قرار میگیره . ?❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *